سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان گفت: از ابتدا نگفتم داوران رشوه گرفته‌اند، بلکه گفتم با
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

س از محرومیت ۲ جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی
مرتجی: نگفتم داوران رشوه گرفته‌اند، گفتم باشگاه ثامن کادو داده است/ اعتراضی ندارم

سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان گفت: از ابتدا نگفتم داوران رشوه گرفته‌اند، بلکه گفتم باشگاه ثامن به داوران کادو داده است.

خبرگزاری فارس: مرتجی: نگفتم داوران رشوه گرفته‌اند، گفتم باشگاه ثامن کادو داده است/ اعتراضی ندارم

شهداد مرتجی درخصوص حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای‌ خود اظهار داشت: من دو جلسه محرومیتم را پشت سر گذاشته‌ام؛ هفته گذشته با صبا و هفته قبل از آن هم با نیروی زمینی بازی داشتیم، اما من به دلیل محرومیت نتوانستم تیم‌مان را همراهی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط در واقع رای صادر شده کاملاً بیخود و تنها از سر رفع تکلیف بوده است، ادامه داد: به هر حال من دو جلسه محروم شدم که آن را هم سپری کردم. اگر این هفته را هم محرومم می‌کردند معترض می‌شدم، اما چون تنها دو جلسه محروم شدم اعتراضی ندارم.

سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان گفت: درمورد محرومیتم در بازی مقابل نیروی زمینی هم کمی معترض بودم، اما چون آنجا در لحظات آخر به من اعلام شد که محروم هستم حرفی نزدم و خوشبختانه توانستیم پیروز میدان هم باشیم. بهتر است درمورد گذشته هم حرف نزنیم.

مرتجی خاطرنشان کرد: محرومیتم را می‌گذارم به حساب اینکه تیم را از زمین بیرون کشیده‌ام. در آن لحظه شرایط خاصی داشتم و قبول دارم که آن کارم هم درست نبود و باید محروم می‌شدم.

وی اظهار داشت: در کمیته انضباطی قرار شد دوستانه درخصوص اتفاقات پیش آمده صحبت کنیم و ما هم اعلام کردیم که دنبال همین موضوع هستیم. بدون شک ما موضوع کادو به داوران را از طریق فدراسیون پیگیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم هندبال نیک‌اندیشان شهرداری اصفهان ادامه داد: موضوع اصلی من درمورد داوری بازی ما مقابل ثامن سبزوار است؛ صحبت‌هایی انجام شد و قرار شده در اولین فرصت فیلم بازی را در حضور چند کارشناس بررسی کنیم تا تکلیف مشخص شود.

وی درمورد پول دادن باشگاه ثامن به داوران خاطرنشان کرد: من سوالم این بود که کادو دادن قانونی هست یا خیر؟ متاسفانه برخی‌ها این موضوع را به رشوه ربط داده‌اند. من از روز اول درمورد رشوه صحبت نکردم و فقط پرسیدم که کادو دادن به داوران مجاز است یا خیر؟ چرا که ممکن است داوران تحت تاثیر این موضوع قرار بگیرند.

مرتجی افزود: فدراسیون اعلام کرد که این موضوع چند ماه پیش رخ داده و حالا هم گذشته است. ما هم امیدواریم این داستان تا پایان فصل تکرار نشود. کادو دادن درست نیست، چراکه قشر داوری بسیار خاص است و ذهنیت داور باید پاک باشد. بحث رشوه دادن اصلاً مطرح نیست و از ابتدا گفتم که باشگاه ثامن به داوران کادو داده که این امر هم باید مدیریت شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 854
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 854
بازدید ماه : 966
بازدید کل : 13141309
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7